czwartek, 7 sierpnia 2014

Kolejny blog, kolejne opowiadanie, kolejna przygoda, nowe możliwości...

A więc... Nie wiem co tak dokładnie mam powiedzieć. Hm... Trzeci blog, na którym będę pisać. Wyrobię się? Nie mam pojęcia. Ale natchnęło mnie, aby założyć kolejnego bloga. Pomysł jest, więc może coś z tego wyjść. Więc tak... Jest opowiadanie o Leonettcie, jest opowiadanie o tematyce fantasy, więc co skłoniło mnie, żebym założyła kolejnego bloga? Zdradzę wam, że będzie to blog (znów ;//) o tematyce "Violetta". Lecz nie będzie to już Leonetta, będzie to coś... Moim zdaniem oryginalnego. Coś, czegoś na innym blogu z "Violettą" nie przeczytałam. Mam nadzieję, że się uda i będzie tak jak zaplanowałam i wszystko pójdzie po mojej myśli. Mam też nadzieję, że wam się spodoba.

To by było na tyle ;3
Czekajcie na prolog! ;*
Pozdrawiam,

Cheryl ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz